äntligen :D

heeej äntligen fick man till ett blogg namn aammandaa.blogg.se
haha har slitit som en myra haha xd :P
jag sitter vid datan och lyssnar på musik på youtube.
ä skit hungrig väntar på att sanna ska laga klart pizzan. ÖKA!
Idag i skolan så  hade jag en tråkig engelska lektion.
jag ba satt där och kludra sönder mina pappren medans min lärare bablade på s vanlig.
på svenskan  så kom jag as länge försent m det e fr man har kryckor.
så hon sa it ngt
sämsta vädret 4 ever
brorsan och pappa spelar bandy som vanligt hatar bandy ljud när man sitter vid
datan.
jag vill peirca mig typ 2 cm över läppen på höger sida.
får it det fr pappa
men aja får väll försöka om ett tag igen
men annar  så vill jag tatuera mig höger axen tre hjärtan som sitter i hop
men nu ska jag kolla om maten e klar ha det bra bloggar i kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0